VÝSLEDKY

No.5: Fotograf – Fanfan Tulipan

Jeden z našich klientov je známy módny influencer a fotograf.

 

Po analýze profilu sme určili cieľovú skupinu, ktorá je nasledovná:
  • muži a ženy vo veku od 18-40 rokov
  • ľudia, ktorí sa zaujímajú o fotografovanie a módu
  • ľudia, ktorí na Instagrame sledujú podobné profily ako profil nášho klienta
  • ľudia, ktorí už raz navštívili klientov profil a ktorí označili “páči sa mi” (like), alebo komentovali jeho fotky či videá

Výsledok:

Za krátky čas sa nám podarilo zdvojnásobiť počet fanúšikov a dosah profilu klienta sa zdvihol o viac než 38%. Klientovi sa podarilo v priebehu 4 mesiacov nadviazať 8 nových spoluprác.

PRED

PO

No.5: Fotograf – Fanfan Tulipan

Jeden z našich klientov je známy módny influencer a fotograf.

 

Po analýze profilu sme určili cieľovú skupinu, ktorá je nasledovná:
  • muži a ženy vo veku od 18-40 rokov
  • ľudia, ktorí sa zaujímajú o fotografovanie a módu
  • ľudia, ktorí na Instagrame sledujú podobné profily ako profil nášho klienta
  • ľudia, ktorí už raz navštívili klientov profil a ktorí označili “páči sa mi” (like), alebo komentovali jeho fotky či videá

Výsledok:

Klientovi sa podarilo v priebehu 4 mesiacov nadviazať 8 nových spoluprác.

PRED

PO

No.6: Influencerka – Karolina.kvs

Ďalším spokojným klientom je influencerka, ktorá svoj profil prezentuje cestovaním.

Našu službu sme preto zamerali na ľudí, ktorí:

  • používajú hashtagy spojené s cestovaním
  • pridali fotografie z lokácií, ktore patria celosvetovo medzi významné turistické strediska.
  • sledujú na Instagrame podobné cestovateľské profily ako je profil našej klientky

Výsledok:

Počet fanúšikov sme zvýšili na takmer 5000 iba za 6 týždňov od spustenia našej propagácie. Profil našej klientky si navyše všimli viaceré značky, ktoré jej navrhli možnosť spolupráce.

No.6: Influencerka – Karolina.kvs

Ďalším spokojným klientom je influencerka, ktorá svoj profil prezentuje cestovaním.

Našu službu sme preto zamerali na ľudí, ktorí:

  • používajú hashtagy spojené s cestovaním
  • pridali fotografie z lokácií, ktore patria celosvetovo medzi významné turistické strediska.
  • sledujú na Instagrame podobné cestovateľské profily ako je profil našej klientky

Výsledok:

Profil našej klientky si navyše všimli viaceré značky, ktoré jej navrhli možnosť spolupráce.

No.7: Make-up artistka – Makeup by Drndova

Na profile Make-up artistky sme začali budovať Instagram od úplného začiatku.

Propagáciu profilu tejto klientky sme zacielili nasledovne:

  • ženy, ktoré sa pohybujú v Žiline a okolí (klientka chcela osloviť nové zákazníčky)
  • ženy, ktoré sa zaujímajú o líčenie a o krásu

Výsledok:

Klientke sa podarilo získať viac ako 5 000 fanúšikov v priebehu 4 mesiacov. Počas propagácie sme oslovili takmer 10 000 potenciálnych zákazníčiek a klientka prijala z Instagramu 12 objednávok na líčenie.

PRED

PO

No.7: Make-up artistka Makeup by Drndova

Na profile Make-up artistky sme začali budovať Instagram od úplného začiatku.

Propagáciu profilu tejto klientky sme zacielili nasledovne:

  • ženy, ktoré sa pohybujú v Žiline a okolí (klientka chcela osloviť nové zákazníčky)
  • ženy, ktoré sa zaujímajú o líčenie a o krásu

Výsledok:

Klientke sa podarilo získať viac ako 5 000 fanúšikov v priebehu 4 mesiacov. Počas propagácie sme oslovili takmer 10 000 potenciálnych zákazníčiek a klientka prijala z Instagramu 12 objednávok na líčenie.

PRED

PO

No.8: Internetový obchod – Objednajkvety.sk

Internetový obchod poskytuje donášku kvetov po celom Slovensku.

Po rozhovore s klientom sme spoločne vybrali primárnu cieľovú skupinu:

  • oslovili sme aktívnych fanúšikov konkurencie klienta
  • aktívni ľudia, ktorí na Instagrame sledujú profily rôznych blogeriek
  • ľudia, ktorí už raz navštívili klientov profil a ktorí označili “páči sa mi” (like), alebo komentovali jeho fotky či videá

Výsledok:

Za necelých 6 mesiacov sme dokázali získať približne 7 000 aktívnych fanúšikov a vyprodukovať 88 nových objednávok.

 

No.8: Internetový obchod – Objednajkvety.sk

Internetový obchod poskytuje donášku kvetov po celom Slovensku.

Po rozhovore s klientom sme spoločne vybrali primárnu cieľovú skupinu:

  • oslovili sme aktívnych fanúšikov konkurencie klienta
  • aktívni ľudia, ktorí na Instagrame sledujú profily rôznych blogeriek
  • ľudia, ktorí už raz navštívili klientov profil a ktorí označili “páči sa mi” (like), alebo komentovali jeho fotky či videá

Výsledok:

Za necelých 6 mesiacov sme dokázali získať približne 7 000 aktívnych fanúšikov a vyprodukovať 88 nových objednávok.

No.9: Pneuservis – PneuStar

Na profile pneuservisu bolo veľmi zložité analyzovať a zacieliť tú správnu vekovú a cieľovú skupinu.

Propagáciu profilu tohto servisu sme zacielili nasledovne:

  • ľudia, ktorí sa zaujímajú o automobilový priemysel
  • ľudia, ktorí pravdepodobne vlastnia automobil a majú viac ako 18 rokov
  • ľudia, ktorí už raz navštívili klientov profil a ktorí označili “páči sa mi” (like), alebo komentovali jeho fotky či videá

Výsledok:

Na profile pneuservisu sme v priebehu 7 mesiacov dokázali osloviť približne 130 000 potenciálnych. Podarilo sa nám získať 16 nových zákazníkov.

PRED

PO

No.9: Pneuservis – PneuStar

Na profile pneuservisu bolo veľmi zložité analyzovať a zacieliť tú správnu vekovú a cieľovú skupinu.

Propagáciu profilu tohto servisu sme zacielili nasledovne:

  • ľudia, ktorí sa zaujímajú o automobilový priemysel
  • ľudia, ktorí pravdepodobne vlastnia automobil a majú viac ako 18 rokov
  • ľudia, ktorí už raz navštívili klientov profil a ktorí označili “páči sa mi” (like), alebo komentovali jeho fotky či videá

Výsledok:

Na profile pneuservisu sme v priebehu 7 mesiacov dokázali osloviť približne 130 000 potenciálnych. Podarilo sa nám získať 16 nových zákazníkov.

Chcete získať nových fanúšikov a zákazníkov?